fredag den 5. august 2016



Børn er de gladeste modtagere. Rengøringsassistenten på min arbejdsplads spurgte, om jeg kunne lave "en Cars" til hendes barnebarn. Hun har bestilt bamser til hele "sin" børneflok, hvilket gør hende til min flittigste, betalende kunde. Så bamserne til hende bliver der altid gjort lidt mere ud af.


Heller ikke her kunne jeg finde en passende opskrift, så jeg gik i gang med impro igen. Aldrig har noget drillet så meget. Man skulle tro, at en tegneseriebil var sådan rimelig at gå til, men jeg havde sat mig for, at hjulene skulle kunne dreje rundt. Og så skal der jo laves skærmkasser og alt muligt. Den er blevet pil-skæv, og jeg synes ikke, den ligner, men den fandt da charmen et sted på vejen.


Lynene langs siderne er på hver 4500 fastmasker, hæklet med en nål str. 1 mm og sytråd. Jeg er i det hele taget ret glad for min 1 mm-nål, selvom den indimellem kan sidde fast i min tommelfinger som en anden fiskekrog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar