fredag den 5. august 2016



Indimellem hækler jeg også beklædning. Min mand ville frygtelig gerne have sig en kasket i denne stil, og eftersom de er ret hyggelige at sidde med, er det blevet til nogle stykker efterhånden.


MEN her kommer jeg til kort, når det gælder om at vurdere størrelse, garntykkelser og nåltykkelser. Og det hjælper heller ikke, at jeg ikke var stærk i materialevalg. Så jeg har lavet 5 variationer af den samme hat. Ikke én har været okay endnu.


Enten er de for store eller for små, eller jeg er kommet til at lave dem i kradsuld. Men de pynter flot på hattehylden derhjemme, totalt ubrugelige.


Min mand har været i H&M og købte nogle billige kasketter, som er blevet pimpet op med strygemærker i stedet. Han er en meget tålmodig mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar