fredag den 5. august 2016



En dag havde jeg fået at vide, at der trængte til en oprydning i mit garnskab. Det er en opgave, jeg møder med blandet sind, for gosh hvor er det træls at skulle sortere garn i materiale, tykkelse og farve, når man har 5 sorte sække og 8 klodskasser med garnrester fra gud-og-hver-mand. Men gosh hvor er det også sjovt at genopdage sine gamle projekter, som af uvisse grunde er røget ind i det skab, de ikke hører til i. Og ikke mindst alle de projekter, som jeg aldrig er blevet færdig med.


Denne lille familie er lidt en rejse gennem min udvikling som hækler (åh, jeg er ved at lyde som en artikel i Femina). Næsten det hele er frihånd. Den lyserøde elefant, den gule og den grønne fugl er ret tidlige forsøg. Nisserne er lidt senere. De senest tilkomne er de lilla sko og den stribede kat, som jeg  har hæklet ud fra opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar